måndag 12 maj 2008

Så svårt det kan vara att få till ett foto....


Markus har slitet som bara den i vinter för att renovera toaletten.
Han är verkligen duktig! Första gången han klinkar och lägger in värmeslingor- Perfekt Resultat!
Gillar det bruna golvet som ser så varmt ut, kan oxå avslöja att det är varmt och gott.
Den har varit klar ett tag men jag har missat att lägga upp bild här på bloggen.
Att få en bra bild va helt omöjligt med min kamera.
Jösses vad liten toa vi har och det går inte att få med alla vinklar i samma bild:-)
Men ni kan iaf se vad vi valt för klinkers och inredning.
Jag hittade min favis spegel oxå från HOUSE DOCTOR- I love it!

Nehä här går inte att sitta och slöa, nu skall jag sätta på lite kaffe till snickaren.
Over And Out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen snyggt ju!
Ja badrum och wc är nog bland det svåraste som går att fotografera.. hopplöst när man inte har ett vidvinkelobjektiv!
kram!!

Cirkus Robertsson sa...

Åh vad fint det ser ut! Bruna golvet var ju skitsnyggt! Själv är jag sååå trött på alla gråklinker golv som alla ska ha på sina toaletter numera. Åh så påstår folk att det är klassiskt! :-) (sorry - ni har kanske grått i er andra toa?! )

Vi håller på att renovera vårt badrum som bäst just nu (snickaren och rörläggaren är här just nu). RÖTT golv blir det hos oss! Inte ett dugg klassiskt och jag kommer säkert vara trött på det om 5år. ha ha ha! Precis som alla ni andra kommer vara på ert gråa golv. :-) (värst vad jag var på krigsstigen idag då!!)
KRAMIS

annamaria sa...

Vad fint det blir!! Hoppas allt är bra med er! Skulle vara så roligt att få träffa er!!! Vad sägs om en sväng hit på onsdag? Jag kan fixa lite mat och kolla med L också. Stor kram!!

Malin sa...

Hej
Tack!
kajsa: ingen risk att vår andra toa är gråklinkad, den är ljusblå och med plastmatta:-) skit ful...
Kram

annamaria sa...

Hej igen! Nästa vecka är min kalender tom. Kan du någon dag då kanske? Förmiddag el eftermiddag? Vilket är bäst?

Monkan sa...

Äntligen ;-) Oh, det blev toppensnyggt! Jag kan tänka mig att det var svårfotat, nu fattar jag vad de menar med millimetrarna på kameran... Canon är har envisats länge med 37 mm en som jag kollat på nu hade visst 28 och det ska tydigen vara bättre för t.ex såna här trånga utrymmen och gruppbilder.