söndag 22 mars 2009

Malte 1år

Åh tiden går så fort, lillkillen är redan 1år.
Här är en nyvaken kille som undrar varför man väcks av sång på morgonen.
Åh inte sjöng de så vackert heller...

I helgen har vi haft besök av mormor, morfar, moster Agneta och Gammelmorfar Lennart.
Här kommer lite bilder från dagens kalas.

Och Monkan ja vi har tapetserat om och jag har slarvat med att visa bilder...
Men du får komma hit snart och titta själv:-)

Givetvis så överöstes Malte av presenter, ni kan se att han inte har tid med presenterna så de fick storebror Max ta hand om.


Nu hoppas vi att våren är på gång på riktigt

Kram Familjen M

12 kommentarer:

Monkan sa...

Malin!!! Vad fin har är!!! Alltså med finkläderna, fast nyvaken också så klart :-) Jodå, jag visste ju att han fyllde och min present är... att han slipper höra mig sjunga ;-) Vad duktig du är som har uppdaterat profilen också :-)

Javisst såg jag att det var en ny tapet när jag scrollade ner, verkligen superfin! Ja jag vill komma och titta, spara några av de där kakorna till mig också! Åh, kom morfar Lennart också, vad roligt och vilken utflykt för honom då. Men duuuu, vad stor Max är! Han växer ju snart om lilla dig ;-) Tycker det verkar vara fler förändringar också, skänken brevid brasan nu och en mörk rya. Har det blivit några förändringar i tillbyggnaden då? Och, nåt helt annat… grannarna? Har de blivit tre än?!

Aha, och vad har du för nåt fint turkost på dig då. Nåt nytt? Bilden går inte att klicka upp så det är svårt att se men... jag vet hur man kan se större bild fast den inte är klickbar :-) Och jag hade tänkt lägga in en beskrivning på det i min blogg för det blir så lite här och var i olika bloggar, är det ok om jag använder nåt av dina inlägg som exempel?

när kan jag komma? Har du tid med besök...? Går det att få en pratstund nån dag? På dagtid vore nog bäst.

Kram!

Cirkus Robertsson sa...

Han är 1 år??!?!? GRATTIS! WOW!
Åh huj så underbart fint ni har det i ert kök. Me like!!!

KRAMAR I MASSOR

Cirkus Robertsson sa...

Måste oxå lägga till:
1. jävlans med kakor och tårta. Är det du som bakar!!?!!? :-o
2. Den där skänken bakom dig har vi oxå! :-)

Pussis igenis (hoppas vi ses snart - vi vet ännu inte vad som händer med påsken...)

ed sa...

Hej Malin och hela familjen!! Oj vad stor han har blivit - redan! Saknar er som bara den, hoppas ni kommer neråt snart igen. Eller så får vi samla ihop gänget en lördag uppe i Växjö så kommer jag! Det hade varit supersuper!
Själv är jag hemma o jobbar i halsfluss, inget kul.
Hoppas ni mår bra alla, stora kramar på er!! Lise

Stina Gustavsson sa...

Oj vilken fin vägg ni har gjort!!! Och vilka underbara bilder med kakfat och dylikt...tack för senast förresten! Kram Stina

Helen sa...

Heeej kusinen:) allt bra? glad påsk . hälsa familjen... kramar

Ankie sa...

Hej!
Önskar dig en trevlig helg!

Titta gärna in på kronjuveler.se
- egen smyckestillverkning med
prinsess-tema..:-)

Kristin sa...

Hej! Härlig blogg med fina bilder! Gillar tapeten, den är helt underbar! Ser fram emot fler inlägg :)

Sofie sa...

ÄÄÄÄLSKAR eldblamman, tapeten! ÅÅ så snyggt den gör sig i ert hem!

Kram Sofie

Sofie sa...

eldblomman =)

Hos Käthe sa...

Jag gillar också tapeten. Har en sådan nytapetserad fondvägg i hallen. :)

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Grattis till lillen! Vilken helt underbar tapet ni har i köket! snyggt matchat med lampan också. Gillar det skarpt! Ha en fin söndag. Kram Emmy