onsdag 3 september 2008

Lite Förändring i Tv rummet

Jag har aldrig varit riktigt nöjd med hur det ser ut i vårt tv rum, vet inte varför men jag får inte till det riktigt där. Sista inköpet är det här laptop skåpet som vi verkligen är i behov av.
PS Laptopskåp (Samma typ av plåtmaterial som Ps Bänken som finns i rött och vitt på IKEA)




Vanligt vis så är hela vårt kök/vardagsbord fullt med laptops:-) Vi vill gära ha minst 2 igång samtidigt eftersom vi alltid surfar/bloggar på olika saker och ofta, väldigt ofta. Det är ju inte bara datorerna som tar plats, det värsta är nästan alla sladdar till laddare, kameran och mobilerna. Så denna lösningen tror jag kommer att passa oss. Strömsladdar ryms i lådan som ni ser på bilden så inga lösa sladdar på golvet- Me Like
Sitter vid den och bloggar just nu, men har inte hunnit att fixa till det fint ännu, så bilder får komma senare. Har ni några tips på vad man kan sätta på framsidan av skåpet, som syns när man stänger det, tapet, tyg eller foton som går att sätta med magneter??
Gärna lite förslag
Kram

4 kommentarer:

jennys hus sa...

det är verkligen ett både snyggt och smart skåp det där.

Anonym sa...

Ett stort svart och vitt foto skulle passa bra till skåpet tror jag.

/ Pia i vitahuset.blogg.se

Monkan sa...

Superfint skåp! Jag hade ingen aning om att det fanns såna. Vad bra, då har ju du en plats i alla fall ;-) men Markus kanske kan få låna den ibland :-)

Fast... snart kanske Maxen ska börja (blogga?!) också, kan han få ett eget skåp intill?! Ja, lite längre ner då så klart...

Jättebra idé från Pia med svartvitt foto, det skulle bli superfint. Porträtt på småpluttarna så klart tycker jag :-)

Annars kanske en wallsticker (svart)? Fast det blir ju svårt om det måste sitta med magneter... varför måste det vara så då?

Ha ha, det där söta lilla skåpet är ju en helt annan grej än min stora klumpiga garderob... (men den innehåller ju himlans mycket mer än bara (stor klumpig) dator iofs).

Jag ska inspektera skåpet ingående när jag kommer ner och hälsar på :-)

Kram

Iris // Alla dagars kaos sa...

Det blir kul att se bilder på hur ni har använt skåpet. Vi har också funderat på att köpa ett sådant, men vet inte riktigt var vi ska ha det..

Jag har presentpapper på insidan av mina köksskåp, man kanske kan ha det på utsidan av skåpet också..

ha det bra!