måndag 15 september 2008

Lite pyssel och ett resultat

Har länge varit sugen på att köpa brickor med killarnas namn på och sätta i ett halsband.
Nämde det för vännen Nella och pang fick hon mig på andra tankar.
Vi skulle försöka göra ett smycke istället, Nella är ju som ni redan vet en mästare på smycken. Besök gärna hennes webshop http://www.nella.nu/
Nella hade stämplar med bokstäver och sen köpte vi brickor och kedjor i stan.

Nu blev jag allt lite sugen på att pyssla lite mer, så vad säger du Monkan skall vi pyssla i veckan? Jag skall få besök av vännen Monkan som har den fina bloggen http://www.pysslaosyssla.blogspot.com/

Vet att jag varit super dålig på att uppdatera bloggen men det har varit så mycket sista veckan, skall försöka bättra mig. Just nu håller jag på att fixa återträff för alla som gick ur nian på vår skola våren 91. Kul men jobbigt, tur att man inte är själv och roddar allt.

Over And Out

4 kommentarer:

Monkan sa...

De blev superfina!!! Vad duktig du är :-) och vilken bra handledare Nella är :-)) Gulligt med hjärtat också. Har Max sett halsbandet?

Det skulle vara spännande att testa på det där men jag har ju inte nån idé som du redan hade. Nåt fixande lär vi nog göra i veckan, finns väl alltid nåt att måla om inte annat ;-)

Kanske vi kan prata lite imorron? Jag kommer in efter lunch, har en extern kundutbildning på förmiddan.

Men vänta här nu, kikade in i "Ladies", har Martina gått med, ska hon blogga också :-) Åh vad fint huset är och vilken mega-altan! Ingen snubbeltråd vid entrén längre ;-)

Ses snart!

Kram

Anonym sa...

Hej svejs! Var ett tag sedan jag var här och hälsade på. Jag måste verkligen bättra mig, eller prioritera om min tid kanske det är.. ja, eller nått.. :)
Hoppas allt är bra annars!
kram kram

Anonym sa...

Grattis igen hoppas din fördelsedag blev riktigt bra :). Vilka fina halsband :) kram

Anonym sa...

Åh vilket fint. Sånt hade jag med velat ha med mina tjejers namn på.
Jätte fint var det!
Ha de gott!