tisdag 14 oktober 2008

Som jag har längtat och nu är vi snart där...

Redan innan Malte föddes så planerade jag en shopping helg i någon storstad.
Bästa kompisen Martina som skulle ha barn en månad efter mig va inte sen på att vilja följa med.
Man vet ju att kläder är något man har stort behov av så där ett halvår efter barnet är fött:-)
Så nu sitter jag här resan är bokad sedan länge, på fredag tar vi tåget Martina och jag till sthlm och kommer inte hem till småland igen förrän på söndag.
Det skall bli super roligt, en tjejhelg i huvudstaden och förhoppningsvis med bra shopping.
Själv har jag behov av det mesta:-) Skulle vilja kunna köpa nästan en helt ny uppsättning, jeans, svarta byxor, toppar, skor och kanske någon trevlig kofta.
Vi skall träffa Monkan oxå som är ett shoppingess.
Denna gången skall jag försöka kombinera så allt passar tillsammans... ingen enkel match jag vet.
Så ni där ute har ni några bra tips på klädersaffärer i sthlm.. Inte allt för vanligt och inte allt för dyrt, någon??

Vi hörs!
Ciao

1 kommentar:

Malin sa...

Å vad kul med shoppinghelg med kompisen!!!
Har inga tips men det kommer att ge sig när ni är där, ni kommer nog fylla en och annan shoppingpåse ändå=)
Ha så kul!!!