tisdag 7 oktober 2008

Max har varit på bio för första gången....

Så ja nu är jag tillbaka, vilket långt uppehåll det blev:-)
Det va inte riktigt meningen...
I lördags va jag och Max och såg Mamma mu och kråkan på bio.
Vi hade sällskap av vännen Jenny och hennes dotter Nora och det va verkligen super trevligt.
Max fick en godispåse med sig och han hann knappast äta ur den, det va så spännande att vara på bio. Först tyckte han att det va lite läskigt när de släckte ner, men ett par minuter efter att filmen började va han helt överlycklig.
Snart kommer Madagaskar 2 och då vill jag gå igen..
Kram och hej hej

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Mamma Mu är en verklig klassiker!
Kram Maud

Annika sa...

Åh, det är speciellt att gå med sitt barn på bio för första gången! Min son mumsar popcorn för fulla muggar när han är på bio! :) Kram

Monkan sa...

Första gången på bio, det är väl verkligen biopremiär :-) Vänta du, nästa gång kommer han inte ha en tanke på att det är läskigt när lyset släcks, så… då kommer han istället börja fundera på var fjärrkontrollen är! :-)

Jag har sett trailern på Madagaskar 2, den verkar rolig. Ettan har jag väl sett ett par gånger med Max, ja alltså sett ett par gånger lite i början, sen har jag sett den där med åsnan på galoppbanan och den med bilarna, hmmm, lite i början där också. Undrar hur det känns att se en hel film ;-)

Men herregud vad stor han blev av att gå på bio, ser ut som att han ska börja skolan när som helst ju, vilken 4-åring! Hmmm, du har inte funderat på att ta med Max eller Malte på onsdag ;-)

Kram!