tisdag 3 februari 2009

Ja vad skall man säga....

Long time no see!
Jag skäms och hoppas att jag kan bättra mig.
Har inte gjort något inlägg sen jag började jobba i början av nov.. usch det tar på krafterna att byta jobb.
Men men nu är jag här igen och jag hoppas att någon trogen läsare är kvar.
Tänkte börja med att visa en bild tagen på nyårsafton, tycker den är störtskön.
Monkan om du inte gett upp min blogg, ser du att det är grabbarna grus? M,E och F
Visst är det stora killar som klätt ut sig till sina superhjältar?

Nästa inlägg kommer att handla om Killarnas nyfixade rum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, länge sen! Hur har du det?
Salsan var dunderkul! :-)

Monkan sa...

Nej, inte har jag gett upp din blogg! Nu kikade jag t.om i den andra, efter vårtecken. Jaaaa, störtskönare än störtsköna! Grabbarna Vilka killar! :-) Jisses vad Max har blivit bitig ;-) Oooh, men fanns det ingen dräkt till dig? Och de små killarna? :-)

Ja, rummet vill jag verkligen se och hur det blev med nya sängen!

Ok, jag packar nu, sen behövs bara en biljett! :-)

/Kram

Anonym sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg!
Prenumerera på varandra på bloglovin?
Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)
Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?
Ha det bra!

Anonym sa...

Jepp, håller med dig. Det tar på krafterna att byta jobb.. Har hänt mig med, och det är ju både på ont och gott..
kram