tisdag 22 april 2008

Härliga vårdagar

Åh vilket härligt väder vi har haft nu ett tag.
Vi försöker vara ute så mycket vi bara hinner. Malte börjar vänja sig vid vagnen och accepterar att ligga i den även om den slutar rulla. Ibörjan ville han att den skulle köras hela tiden, men tji fick han (morsan va envisast)
I helgen har vi haft en hel del besök super trevligt.
Vi började lördagen med att lämna Max hos kompisen E han de skulle tillsammans med E´s pappa D bygga altan. Tur att D har så stort tålamod:-)
Markus, Malte och jag gick på stan, jag ville köpa mig lite vårkläder och markus ville kolla in Kjell och CO som kommit till stan.
Lördag em/kväll så hade vi besök av våra ett par goda vänner och deras dotter.
Trevligt sällskap, Lördagsgodis och Körslaget- vinnande koncept!
Söndagen Fick vi besök och även medtagen lunch av en annan väldigt trevlig familj- Tack K för den goda salladen.
Senare på eftermiddagen kom det ett nytt gäng kompisar och de hade med sig god fika- super bra vänner man har:-)
Vid båda besöken under söndagen fick Max såpbubblor med olika tillbehör, jösses vad roligt vi alla hade med dessa. Nu vet vi att det finns hur mycket roliga tillbehör som helst.
Här kan ni se lite bilder från söndagen: http://jlimages.se/albums/080420gemla/
Kompisen J är verkligen duktig på att fota- Tack!

Ha det så bra i fina vädret!

7 kommentarer:

ed sa...

Hej Malin! Vilka fina bilder! Hälsa att vi är mycket intresserade, vill gärna ta familjefoton! Han är superduktig på att fota den killen! Härlig sista bild på Max där han har däckat haha. Han var lite sliten i lördagskväll när vi åkte med, hihi.
Tack för en supertrevlig kväll!
Ha det gott och hälsa alla M:en :)
Kram!!

Cirkus Robertsson sa...

UNDERBARA bilder! WOW!
Jag fick lite tårar i ögonen när bilden på den däckade Max kom. Vilken underbar dag han verkade haft! Sååå söt!

KRAMIS till er alla 4

Nettan sa...

Åh så fina bilder det va, kan bara hålla med föregående kommentarer!
En slocknad hjälte & Storebror där i soffan =0)
Kram Nettan

Jes/Vita villa vila sa...

Vilka underbara bilder!!! Härligt med såpbubblor också - det leker vi också med :)

Kram Jes

Anonym sa...

Har en skylt här. FYRA står det på den... Kan det vara något? :-)

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad kul att du är inne och läser i min blogg! Tack för inläggen.
Blev verkligen avundsjuk på dina jättefina bilder i senaste inlägget, de var helt fantastiska. Antingen måste jag byta kamera...eller fotograf. Vill också kunna ta så fina foton.

Ha en bra helg!

/Jenny

annamaria sa...

Jag tänkte att du har nog så lite att pyssla med nu så jag har en liten utmaning till dig på min blogg. Kolla noga vem jag har fått utmaningen av!! Stor kram