tisdag 8 april 2008

Att vara Storebror börjar bli rätt mysigt...

Här är en stolt och oftast glad storebror som pratar med Bästa kompisen E i telefon. Max hade en jobbig första vecka där det krävdes mycket uppmärksamhet på honom. Efter en vecka är han mer sig lik igen, glad och lugn- SKÖNT
Det hör nog till att man blir lite orolig när man märker att ojsan här kommer någon jag måste dela uppmärksamheten med...
Andra bilden är tagen på första rundan med vagnen, gissa vem som körde vagnen hela tiden- storebror. 2 timmar tog det innan vi kom ut, äta byta äta byta jösses:-)
men det va värt det, super skönt att få lite vårsol på sig! Det behöver vi alla.
Här skiner solen idag oxå så jag hoppas på en sväng även idag, vem vet denna gången kanske vi klarar det på 1,5 timme:-)
Over and Out

6 kommentarer:

ed sa...

Oj, Max ser riktigt "vuxen" ut med luren i örat och en seriös min, haha! Han är ju för rolig! Cool tröja :)
Roligt att du är tillbaka!
Ha det bäst,
Kram på er alla

anna k. sa...

Grattis till nya bebisen!!!

Monkan sa...

Åh lilla Maxen! Eller STORA ska jag väl säga nu då :-)

Får han vara på dagis nu när du är hemma, annars kan jag tänka mig att han verkligen saknar E också, de är väl vana att ses varje dag.

Tänk att han är så STOR att han kan ringa polarna. Oj, oj, snart flyttar han väl hemifrån också, morsan ;-)

Han verkar skygg den lille Malte, kryper ner å gömmer sig under filten så bara mössan sticker upp. Vill se mer!!!

Stor kram till hela MMMM-familjen

Nettan sa...

Väkommen tebax, saknat dina inlägg ;0), hur är livet som 2 barnsmamma!?
Men ser att Max blivit STOR, kan nog göra det mesta själv..=0) ( tror han )....*ler*.
Ja det kan nog bli lite jobbigt första tiden när det tittar fram en ny " krabat " som pockar på all uppmärksamhet, men man får ta vara på stunder när lill M sover & bara ägna sig åt dom STORA...
Men ibland är det inte så enkelt...
Ha det gott..
Kram Nettan

Cirkus Robertsson sa...

Bara 2 timmar!? Låter snabbt tycker jag som minns vilken tid det tog när Mia var bebis och då hade jag ju bara ETT barn. Huuu! *lite rädd inför tankten på 2 är jag nog. Kan du komma ner till Skåne och hjälpa mig då kanske?

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad kul att du hade hittat till min blogg. ska försöka vara duktig med att uppdatera den.

Massor av grattis till er lilla kille! Hälsa till Markus och gratta från mig!

Gillar verkligen din tavla med mjölkpaketet, den gav verkligen inspiration. Jag funderar på att trycka upp något fint Ölandsmotiv. Får se vad det blir.

Ha en riktig bra helg!

Kram från Jenny