onsdag 30 april 2008

Status på utbyggnaden- Valborg

Idag är det Valborg och vi har lite svalare väder än vad vad vi haft tidigare i veckan. Men inget regn iaf.
Är det inte konstigt att det alltid har varit kallt på valborg? Iaf är det så jag minns de kalla kvällarna framför brasan.
Ikväll skall vi med grannarna/kompisarna hem till D och elda och grilla korv.
Max ser väldigt mycket fram emot detta- han vill spela fotboll med F
Just nu väntar han på att granntjejerna skall ut och hoppa studsmatta:-)
Här fortsätter det att hända saker med huset! Daniel snickrar och snickrar....

3 kommentarer:

Nettan sa...

Bygget går framåt, va roligt.
När Daniel är klar hos er kan du skicka han till Värmland ;0), har saker som behöver fixas !!*haha*
Ha en trevlig Valborg..
Kram Nettan

Monkan sa...

Oj vad det går undan! Bra att du dokumenterar :-)

Jo jag funderade på att visa visa mitt Turning Torso av tidningar (växer väl snart genom taket upp till H och hennes familj...) men det blidde en bok.

Klart jag kommer :-) Jag packade väskan redan när du sa att besökstiden öppnat ;-) Jag har massor med wellpap och bubbelplast att packa in den sköra medicinlådan i så den ska överleva en resa.

Monkan sa...

Efterlysning! Om du har tid alltså, tänkte om du bara glömt...? Bilder på omgjorda toan uppe :-)