onsdag 16 april 2008

Nu börjar jag få lite ork tillbaka...

Känns som om jag börjar vakna upp från mitt ide nu:-) Har haft vännen L och hennes sambo och barn på besök. Här sitter äldsta dottern med Malte i famnen.. Tänk vad stor hon har blivit känns som bara några år sedan jag satt med henne på armen:-)
Nu har jag börjat ringa runt och bjuda hit lite vänner, har tagit det väldigt lungt nu första veckorna. När Max föddes hade vi gäster hela tiden och då blev det för mycket för mamma Malin...
Men det är ju så kul att få träffa sina tjejkompisar de ger så mycket ENERGI- Saknar er!!
Skall försöka lägga in ett inlägg senare i veckan på före och efter bilder på vår toalett.
Kram till er alla där ute!

6 kommentarer:

A home far away sa...

Ooh vilken liten söting! Jag vill så gärna ha en liten sladdis, men ska ju gärna vara 2 om det, hihi.

Må gott till er alla.

Nettan sa...

Åh vilken sötnos han är !
Precis så som du sa, att med första bebben så sprang det folk hemma hela tiden..*pust*.
När nr 2 kom flyttade vi ut på landet, så då var det mera lugnt på den fronten, eller så tyckte folk att det va långt & åka kanske ;0)...
Ha det gott Fam M
Kram Nettan

Cirkus Robertsson sa...

Härligt att höra!!! KRAMAR I MASSOR

annamaria sa...

Så mysigt! Nu är det 10 månader sen jag hade en sådan liten plutt i famnen. Njut!! För tiden går så otroligt fort!!

Monkan sa...

Malin, Malin, han är ju så söt!!! Lilla plutten.

Hjälp vad lilla hon har blivit stora damen då, och lik sin mamma. Jag tog fram ett gammalt kort när hon höll Max när han var bebis, dejavu :-)

(Det här är försök nr 711 att lägga in kommentar, det är nåt skumt med Blogspot!!! Jag lyckades till slut nyss lägga in kommentar i en sån blog, men tiden...? Blev 01:18 i stället för 10:18... Publiceralänken i Förhandsgranska verkar inte funka)

ed sa...

Hej på er!
Tack för en underbar lördagskväll!
Vi ses snart igen, kram!