söndag 9 mars 2008

Jag blev så otroligt besviken....

Foto lånad av Vita Villa Vila
För någon vecka sedan va jag på Clas Olsson här i stan och skulle titta på medicinlådan som så många skrivit om i sina bloggar. Super fina verkligen! Köpte en direkt och tänkte undra om det räcker med en låda?
Max har allerigi och astma medicin och det tar lite plats. Jag tänkte att jag behöver nog två, men dum som jag va så köpte jag bara en. När jag kom hem och började lägga i saker så såg jag att även om den rymmer mycket så kommer jag behöva en till.... Kom tillbaka till affären ett par dagar senare och då va dem helt SLUT och det skulle inte komma in mer. Jag tänkte att den finns kanske i Jönköping så moster A kan handla en men icke SLUT där oxå. Ringde till Gallerian i sthlm likadant där... Trevlig kille som kunde räkna upp ställen i sthlm som hade den iaf.... Vi håller ju på med vår nya toa på övervåningen och jag har sett framför mig hur dessa två lådor skulle stå på en hylla högt upp så inte barnen kommer åt dem. Vet att det är Ilandsproblem men vad hjälper det när man väl bestämt sig hur man vill ha det! Ingen som har en över? Skulle ni springa över en så betalar jag mycket för den:-)
Idag skall det klinkas på toan så spännande!

14 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Lycka till & hoppas du hittar en till!

Kram Jes ♥

Monkan sa...

Jag åker dit, no problemas. Stämmer träff med I som ju bor i krokarna. Shoppa (titta i alla fall), fika, kan det bli bättre en grå trist söndag? Hmmm, "betalar bra", sa du inget om igår ;-)

Det har dykt upp en del nya butiker sen jag var där sist. En som låter spännande är "hlns". Ehhh, nä de har ju en Värdelös karta! Det kryptiska betyder Åhléns...

Sunells sa...

Den var ju fin, hoppas du hittar en till:)

Undrar om dessa finns också här i Finland, vi har ju Clas Olsson sedan ett par år...måste gå och kolla i morgon, den skulle passa fint hemma hos oss också:) Tack för tipsen!
Kram och ha en fortsatt trvelig helg.
/Katariina

Maria sa...

Vet vad du menar! Har försökt beställa den via postorder, men tjejen i luren fattade inte vad jag menade och påstod att de inte hade haft någon medicinlåda! Hade tänkt kolla när jag skall till Malmö näsa helg, men nu antar jag att chansen är ganska liten!

jennys hus sa...

men vad tråkigt.Hoppas du får tag på en.Kram/jenny

Emma sa...

Dom e ju snygga, typiskt att den tog slut så snabbt, tråkit=/Hoppas du får tag på en till!=)Kramar emmsan

Annika sa...

Hoppas att du får tag på en till! Vad kul att ni har fått klinker på toan! Gissar att det blev jättefint! Kram!

Nygammalt sa...

Hej!
Tack för ditt besök, kul att få hitta till din fina blogg.
Ha en härlig vecka nu!
I-landsproblem kan vara riktigt jobbiga ibland...
Kram.

Maria sa...

Hej igen! Har gjort en del halsband med tre namnbrickor, det väger inget alls, brickorna är ganska tunna. Vill man ha tre brickor med nam så blir det 230: då ingår även kedja och kärlekstag. Maila mig på inredningsgalen@hotmail.com om det är så att du har fler frågor!
KRAM

Tidsmästarinnan sa...

jag vet precis hur det känns, man blir ju så himla besviken när man har tänkt sig hur fint det ska bli, grrrr...
Hoppas du får fatt i en! Jag har hållt ögonen öppna i Gallerian-affären men inte sett nån...

MiaMaria sa...

Hejsan Malin!
Vad trevligt med lite nya besök...

JA, visst är den fin lådan måste ju också köpa en men det har jag tänkt ett tag nu men inte skridit till verket.....så mycket man skulle vilja ha och få gjort!

Välkommen åter!

HA´en bra dag!
Miamaria

IKT i min vardag sa...

Been there, done that...Brukar klanta mig, snåla och sedan ångra mig...Det dyker säkert upp ett, hoppas jag.

Hälsningar Linda

Monkan sa...

Ganska lyckad jakt, jag fick tag på en men ingen var i direkt topptrim... (det är nog därför de inte haft den på postorder, för ömtålig!)

Jag tog den enda som var nåt att ha (av fyra), bar hem den som den vore av glas :-) Men... den har två små hack i lacken. Har försökt fota, skickar ett mail, så får du kolla.

Sara sa...

Vilken trevlig blogg du har:) ja tänk vad man kan ångra sig ibland, hoppas verkligen du får tag i en till medicinlåda nu! I-landsproblem är ju också problem...