onsdag 27 augusti 2008

Super snälla Monkan har gett mig en utmärkelse!

Vännen Monkan verkar gilla min blogg! Hon har gett mig den fina utmärkelsen "I Love your Blog". Undra om det är bloggen eller grabbarna jag ofta skriver om hon gillar;-)
Tack snälla du är så söt!

Med utmärkelsen följer ett uppdrag, att sprida den vidare till inte mindre än sju andra bloggare som ska uppmärksammas på att deras bloggar är betydelsefulla!
1. The winner can put the logo on her blog
2. Link the person you received your award from
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Put links of those blogs on yours
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated


De här vill jag ge min utmärkelse till:

1.Min vän Anna Maria (för mig bara Anna:-)) som har en härlig matblogg som hon flitigt uppdaterat. Gå gärna in på hennes blogg och prova något av hennes alla härliga recept.

2. Bloggen Inredeningsgalen som jag besöker minst en gång om dagen. Här finns det alltid fina bilder på inredning och även egentillverkade smycken som jag gillar super mycket

3. Hela siten Isa.nu som jag bara älskar, hennes tavlor/bilder och blogg tilltalar mig verkligen.
Har ni inte sett hennes tavlor så måste ni gå in och titta på dem.

4. Härliga Perlan som förgyller tillvaron för många av oss med hennes härliga bilder på bloggen
En underbart kreativ tjej som fotgar gärna och ofta. Hon har otroligt många bra tips för inredning.

5 Perlan igen fast denna gången hennes rätt nystartade webbutik Perlan Living
Har handlat ifrån den och det är fina saker, snabb service och en liten överaskning i varje sändning.

6. Händiga Tvillingmamman som är super duktig på att fota små ögonblick i vardagen, hennes söta små tjejer är ofta med och förgyller bilderna. Visar även upp sitt hem på ett väldigt inspirerande sätt.

7. Fina bloggen Vita Villa Vila som jag bara måste besöka flera gånger i veckan, fina bilder och mycket vackra vita möbler och andra inredningsdetaljer

Trevlig läsning nu på de länkade bloggarna
Kram Malin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puss o kram vännen! Du är ju för go!!

Jes/Vita villa vila sa...

Tusen tack vännen! Så himla gald jag blev nu!!!

Kram Jes

Isabelle sa...

Åh *Stolt* Tack för den vitamininjektionen :-) Kram isa