söndag 27 juli 2008

Lite mer om skåne


Måste verkligen slå ett slag för Tosselilla Sommarland, vilket perfekt ställe för familjer med småbarn. Rent och fint och hur mycket trevliga aktiviteter som helst. 1000 kvadratmeter vattenland anpassat till alla åldrar, jag lovar pappor och mammor har oxå kul i de stora rutchbanorna. Det fanna även häfftiga minibilar som barnen själva kunde köra, karuseller i massor och vi får inte glömma det som Max och Elias gillade bäst klätterborgar som såg ut som riktiga riddarslott.
Super smidigt när man skulle äta, hur många grillar som helst och grillkol och tändvätska ingick!

Åk dit ni kommer inte att ångra er!

5 kommentarer:

Monkan sa...

Den där såg snäll ut, och söt, den skulle nog t.om jag våga åka i :-)

Aha, Öland igen vad härligt, kan vi prata lite på telefon när ni kommer hem kanske? Om du inte har tid så kan jag prata med Malte i stället :-)

I en del bloggar får man önska... Om man får göra det här också så skulle jag önska bilder på Storebror i sin fina lekstuga :-) om den blivit målad o piffad.

Monkan sa...

Tillägg:

Och bild på de små Storebröderna när de körde minibilarna, om de gjorde det.

Kram!

Anonym sa...

Kunde inte svara tillbaka på ditt mail till Perlan Living, för det fanns ingen mail adress.. Så det blir ett svar här istället! :)

Hej Malin!

Oj, tips till ett brudpar.
Ja det har jag säkert något på lager..
Kom precis hem från en semester tripp, så jag känner mig lite tom i bollen just nu och väääldigt trött.
Ska klura lite.

Rean är slut på de flesta väggorden. "Av längtan till dig" kan jag göra ett bra pris till dig, om du är intresserad.
Ska jag göra ett nytt väggord, så tar det nog förmodligen mer än 14 dagar är jag rädd.. Jag vet inte hur Erika på My First Room har det med semester just nu nämligen.

Kram kram

Monkan sa...

Hej!

Känner du till Form design scandinavia i Alvesta, kan de ha Lampa där? Eller har det löst sig...?

Åhå, såg kommentaren från Perlan, brudpar... är det några man känner?

annamaria sa...

var är du Malin? saknar inlägg att läsa. Hur är det med er alla. Den där helgen i stugan - brinner nog inne eller?