söndag 1 juni 2008

Tidig söndagsmorgon och fåglarna kvittrar

kan det vara mer försommar?? Otroligt tyst och lungt i huset.
Malte har inte ätit på hela natten så jag vaknade och brösten va lite för fulla.
Gick ner och satte mig, pumpade och blev klarvaken. Ja ja ja det är inte hela världen jag har ju sovit 6 timmar i ett sträck- Inte hänt på väldigt länge kan jag säga.
Nu när resten av familjen sussar sött så hinner jag med ett inlägg.
Denna helgen händer det mycket här hemma, vi får sista gaveln målad på huset (ni som känner oss och vari här vet att vi har sista året haft en grön fondvägg till vårt annars ljust sandfärgade hus:-)
Hela huset skulle målats sandfärgat förra året men vädret spelade oss ett spratt, Regn!!
Idag kommer vår lekstuga, Morfar Bosse har fixat så den kommer till Växjö. Vet inte hur mycket tid han har lagt för att få ner den hit..
oj oj oj tiden springer iväg jag måste sluta blogga för jag vill hinna in till era bloggar innan småliven vaknar.
Ha en skön söndag och njut av det fina vädret
Kram!

1 kommentar:

annamaria sa...

Sådana morgnar är bara underbara! kramizzar från oss