måndag 30 juni 2008

Yoga- Me Like

Så har man äntligen provat yoga!! Tack Anna för att du tog med mig ikväll.
I ett par år tillbaka har jag tänkt att jag måste testa Yoga som träning, har trott att det är något som jag skulle gilla. Fysisk och mental träning och avslappning, verkade passa mig perfekt och det gjorde det verkligen. Jag har provat lite olika träningstyper men inget har varit långvarit, men yogan skulle jag gärna fortsätta med. Ikväll tränade jag något som heter Hahta Yoga på Nivå1 (för nybörjare) och känner redan nu att jag kommer att ha träningsvärk i flera delar av kroppen. Hoppas Hoppas att jag kommer iväg på morgonpasset på fredag, beror lite på om jag kan få barnvakt.
Hoppas att ni får en skön kväll!
Själv skall jag snart slänga mig i soffan, båda barnen sover och Markus jobbar lite här hemma.
Kram

4 kommentarer:

Monkan sa...

Ah, har du testat yoga! Jag har testat ett par gånger men är totalt ovig så ähmm, det gick väl inte så lysande...

Ja det är läskigt med sån träning, yoga och pilates, det känns inte att man gör så mycket men det är en himlans massa små muskler som jobbar. Grattis, det blir en härlig träningsvärk om 1-2 dagar ;-)

Men vad kul att du gillade det för jag tror att det verkligen är superträning!

Det har inte gått bra med letandet efter tights, jag har kollat i flera affärer men bara hittat i en, och då bara vita. Butiken på PUB hade stängt, den på Söder har jag inte hunnit till ännu.

Det ser ut som att Markus fortfarande är uppe, online i alla fall. Så om du också är det (men det tror jag nog inte...), så gonatt o sov så gott :-)

Kram

Cirkus Robertsson sa...

Oc fan vad snygg du blev när du tränade yoga! :-o ;-)

Åh vad bra att du gillade det.
Själv tappar jag sugen ganska snabbt med yoga (förrutom gravidyogan som var super mysig) för jag vill bränna massa fett på minsta möjliga tid. Ha ha ha!

Just nu resulterar det i att jag inte tränar något. Bra va?! ;-)

Anonym sa...

Hej gumnman. flytteb gick jätte bra bara man blev sjuk dagen efter på jobbet i migrän men nu är de bra. snart klara med i lägenheten så de är skönt. så nu får ni komma ut snart tycker jag =).
O yoga är inte fel det :) Man tror inte det tar men gud så ont man får sen =) . kramar

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Hej, vilken fin blogg DU har! Har nog inte kikat in här tidigare! Gillade bilderna med Sverige-fansen framför matchen ;o)
//Linda