måndag 18 februari 2008

Efterlängtad Loppis

Igår va Åsa och jag på en loppis som heter Östregård.
Vintertid har de bara öppet ett par söndagar, men från april till september är det full rulle där varje söndag. De har så mycket fint och til rätt bra priser, vet att det skall komma ett reportage därifrån på Antikdeckarna ganska snart.
Va ute efter något att plantera vårblommorna i som skall stå på trappan.
Ville även ha en Tallrikshylla som jag kan i köket till mina inrednings och kokböcker.
Tallrikshyllor fanns där men inga som va prisvärda enligt mig.
2 par tofflor blev det till att plantera i, skall måla de ljusa paret oxå svarta tänkte jag och sen sätta de bägge paren tillsammans med min svarta lykta.

Ville även kolla efter en spegel till vår toa som vi håller på att renovera- speglar fanns men bara dyra saker- köpte istället en tavla med fin RAM för 25kronor.

Bild och lite råd om spegeln kommer med nästa inlägg.

1 kommentar:

Linruz sa...

Åh vad häftigt att plantera i tofflorna.
Ser fram emot bilder när det är klart sedan!!!