tisdag 26 februari 2008

Oj oj vad tiden går!

Max och jag va för några veckor sedan på stan och skulle handla lite kläder åt honom på Lindex. Han va väldigt säker på att han inte behövde några kläder (smart kille som förstår att lådorna är så fulla att de inte går att stänga) Däremot hade ju hans bebis inga kläder. Tyckte själv att det va lite för tidigt, men men han kunde väl få köpa något. Denna söta bodyn valde han tillsammans med matchande sockar och oranga byxor. Vad mycket fina barnkläder det finns ute just nu (även Lindex har "poppat" till sig). Insåg idag att det bara är 3 veckor kvar så nu gäller det att tvätta kläder/sängkläder/vagn och annat som legat i förrådet i 3 år.
Själv längtar jag ihjäl mig efter att shoppa kläder till mig själv, men inser ju oxå att jag måste vänta ett tag... Skall ju gå ner 10 kg efter att bebisen har kommit.. Det tar tid.
Har bestämt mig för att jag skall åka iväg och handla upp VÄLDANS mycket pengar när jag är i MÅL (hoppas att Markus inte läser detta, för då släpper han väl aldrig iväg mej). Tror att det bär av till Malmö med tåget- Inga barn med mig- Några glas vin- Kan det bli trevligare??? Ja det kan det TREVLIGT SÄLLSKAP!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh jag vill med till Malmö och shoppa!!!! :)
Får jag fölla meeeee????? *ler*

kram!!!

Emma sa...

Åhh, låter underbart mysigt, jag hänger oxå på??;)Antar att det är lite att grejja med innan bebisen anländer!?Själv jobbar vi på barnfronten..hoppas det visar plus snart!!=)Bodyn var ju för söt, hälsa storebror att det var ett bra klädval=)...ha det bäst, kram emmsan

Monkan sa...

Tre veckor kvar bara... är det möjligt? Shoppa kläder till dig? Men det brukar ju jag sköta ;-)

Malmö... Hmmm, ILVA-land? Ta bilen så du kan shoppa ordentligt :-) Säg inte till Markus att det var min idé bara... Eller nej, vänta tills jag kan hälsa på, jag vill också!

Cirkus Robertsson sa...

Jag BOR ju i Malmö!! (eller någon mil utanför..) så jag är definitivt på. Shopping och vin utan barn!!! Jag gör en glädje dans vid bara tanken! (se bara till att du inte tajmar den där shoppingen tills jag e gravid och fet igen :-) )

Förresten, hur vet du att du har 10kg att gå ner? Bebisen kanske väger 8kg och då kan du ju inte ha så många kilo kvar?! :-)

P.S. Supersöt body!

Min Skattkammare sa...

Hej!
Nu fick jag se att jag fått en påhälsning från dig i ett tidigare inlägg! Vad roligt att du tycker om pergolan! Ja, den har vi gjort själva och fönstren kommer från käre svärfars loge! Inte dumt, hi hi!
Vilken härlig bild du har överst på bloggen, är det familjen?! Det är så det ska se ut, ha ha!!
Ha´det så gott!
Kram Kicki

Maria sa...

Hej Malin!
Spegeln ifrån House doctor kostar 398:- finns en större den går på 698:- Såg din ram, den kan bli superfin som spegel, lite färg bara!

Anonym sa...

Hej tjejen får säga detsamma väldigt trevlig sida här me.. skitsnygg bild på er i din banner.. jag kommer också tillbaka och tack för komplimangerna det värmer.. //Linda

Nettan sa...

Visst hade dom fått in jättetuffa kläder på Lindex , synd bara att mina är så stora nu...snart 11 & 14
& någon mer " bebbe " i huset blir det inte..=0(
Ha det gott..
Kram Nettan

Villa elva-kulla sa...

Åh vilken gullig body.
Ha de gott! / Jennie