tisdag 5 februari 2008

Vill ha mer Cult saker här hemma




Hur underbar är inte denna lilla Nappburken??

Det får nog inköpas till lillknytet.
Diskmedelpumpen är oxå super fin... Har inte köpt någon till mig själv ännu, men gett bort i inflyttningspresent till två av min bästa vänner..

Dagens bild är oxå från Cult, Markus fick de när han slutade sitt förra jobb.
Är det någon som har haft problem med Cult ljusen??
Jag har haft 3 stycken som strulat för mig under julen, veken är verkligen super lång men ändå är det svårt att få dem att brinna bra. Vet inte om det kan bero på att det är lackade ljus.

(Foto lånade av Frida Berglund, Cult design)

Over and Out

6 kommentarer:

Sara sa...

Jag älskar också Cult och såg den lilla napp burken när jag var på Interflora häromdagen, jättesöt ! Jag köpte krukor därifrån som jag är sååå nöjd med. Jag vill mer än gärna ha hela Paus serien. =)

Anonym sa...

Har oxå snöat in på Cult vill bara ha mer och mer.
Fick syn i dag på att det går att beställa påsk sakerna nu...vill ha.
Linruz

Cirkus Robertsson sa...

HEEEEJ!!! Nu är jag är med! :-D
Åh jag fantiserar ibland om att jag ska blogga även utanför resorna och utan bilder...alltså bara om mig. Men nej det blir inte. :-)

Vet du om man kan se tidigare dagens bilder på något sätt? Jag vill ju se de som du har haft på tidigare inlägg ju!!

KRAMIS
Kajsa

Cirkus Robertsson sa...

Så fint du har det förresten! :-)

Malin sa...

Hej Kajsa
Jag håller på att kolla precis på hur jag skall få till ett bildspel med mina bilder jag lagt ut.
Än så länge har jag inte fått till det.
Lovar att försöka tills det funkar
Kram till er där nere!!

Anonym sa...

Näe, jag har inte haft problem med Cult ljusen.. Märkligt..
Visst har dom mycket snyggt Cult. Man blir helt HA galen!! :)
kramen!!