fredag 8 februari 2008

Härliga Fredag...

Vad tiden går nu är det fredagen igen och veckans bästa dag.
Det är så skönt att veta att man har hela helgen framför sig.
Varje fredag har vi dansfest här hemma (på Max´s begäran).
Då skall det ätas gott och gärna med en hembakad efterätt, sen är det dans som gäller framför TV:n. Han orkar sällan se hela Lets Dance men brukar iaf hålla igång genom halva programmet.
Sen somnar han gott i soffan och vi kanske sappar vidare till något bättre:-)

Ikväll kommer Jonas ut till oss så då får han medverka i dansfesten (jag har lovat att han skall slippa dansa) Det blir oftast jag som får dansa och snurra med Max.
Markus står fast vid att han aldrig dansar nykter.....
Jonas skulle ta med korten han tagit på oss hela familjen i sin studio.
De flesta korten är på Max men jag tror att Markus och jag oxå fastnade på ett par kort.
Blir det inte försent så skall jag lägga ut något senare ikväll....
Jag lovar att försöka Monkan.

Igår va Max och jag hemma hos våra bästa kompisar Mamma M, Pappa D och sonen E de har byggt ett hus av Eksjöhus och det är så fint!
Deras inredning är helt genomtänkt.
Skall försöka få fota deras Allrum och lägga ut en bild här.

Ill be back

4 kommentarer:

svartataket sa...

Javisst är det härligt att det äntligen är fredag! Jo jag har målat den själv på frihand med hjälp av just det reportaget du läst:)Man kan ju säkert beställa från konstnären själv..men jag gissar vad den kostar.. och bestämde mej för att måla den själv i stället!Skam den som ger sig..haha
Trevlig helg!

Malin sa...

Åh jösses du har alltså ritat denna tavlan, nu blir jag mer impad än innan:-)
Vet du vem konstnären är?

Trevlig Helg

Anonym sa...

Eksjöhus, jo man tackar! Vilka smarta människor!! :D

Vi har med lite dans fest på fredagarna.. Dottern tycker det är så mysigt att få vara uppe och titta på Let's Dance! :)
Imorgon blir det ju ännu mera mys.. Då får det bli sån-fast istället när Mello drar igång! :)

kram !!

Anonym sa...

Sång-fest ska det ju såt! haha