fredag 22 februari 2008

Vill ha, Vill ha, Vill ha....

Sprang på stan i onsdags med Bästa kompisen M.
Hon ville kolla på gardiner och lampor och då är man inte sen på att följa med.
Inne på Växjö Elektriska blev jag kär! Där hängde den en stor Röd bumling som jag så gärna vill ha över vårt nya köks/matbord.
Vet att jag får låna hem den om jag vill för att se om den passar, men jag vet inte om jag vågar... Jag kommer inte vilja lämna tillbaka den, jag vet!
Kära sambon kommer inte förstå hur jag vill lägga så mycket pengar på en lampa.
Finns det någon där ute med en begagnad som ni vill bli av med kanske??

4 kommentarer:

tinaminastina sa...

Hej där!!! Håller med dej...en bumling skulle man ha!Klart du ska låna hem den och prova att hänga upp den...låååååvar att det blir snyggt!!! Trevlig helg //tinaminastina=)

Monkan sa...

Men du vet ju att det är livsfarligt att gå in på Växjö Elektriska ;-)

Inte ens jag kan ju låta bli att handla där, fast jag vet att jag måste släpa hem det på tåget sen.

annamaria sa...

Jag har en mellanblå - den ääärrr verkligen gammal också - svärmor skulle slänga den och då tog jag förstås hand om den tills vidare. Den finns nu i min källare och jag får inte hänga upp den för maken....

Karolina sa...

Jag fick en grön Bumling av min kille i julklapp för nåt år sedan. Den är underbar och man kan aldrig slta glo på den:P Slå till!