måndag 4 februari 2008

Vitt, vitt, vitt och lite stjärnor..

Dagens bild är en bild av en typisk vrå hemma hos mig nu.
Mycket vitt och med ett inslag av stjärnor.
Tycker det vita tillsammans med växter ger en lite vårig känsla och våren är efterlängtad.
Våren för vår familj kommer att innebär STOR förändring.
I slutet av Mars är det beräknat ett litet syskon till Max.
Det är spänning man ser framemot att familjen skall växa från 1 till 2 barn.
Max 3,5 år är rätt behändig just nu (visst är han lite trotsig ibland) men han klarar av mycket själv...
Han tycker att det är super spännande och är redan väldigt stolt storebror :-)
Tiden går så fort, det känns inte som det va länge sedan Max va bebis.

Hoppas att ni får en bra start på veckan och på återseende

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och kul att du hittade till min sida.
Du har en jättefin sida du med ser jag.
Lägger till dig på bloggkoll så vet jag när du skrivit nåt nytt.
Kul att följa dig och det nya lilla knytet.
Kram linruz

Peace in mind sa...

Hej, vilken fin blogg du fixat. Och fin familj och fin inredning!Här är en färsking till. Jag började för några veckor sedan, och det är hur kul som helst. Titta gärna in hos mig:) Kallas väl marknadsföring, eller hur?

Tjohalia sa...

Vilket härligt foto du har som header. Välkommen föresten till bloggvärlden! Kram Sandra

Malin sa...

Tack Sandra och jätte kul att du har hittat hit!
Kram Malin

Anonym sa...

Du kan gå in och kika på deras hemsia, www.bolagret.se. Sen har dom butiker i bla malmö, göteborg, helsingborg. Hälsningar Sandra