torsdag 28 februari 2008

Jönköping en rätt bra shopping stad


Hälsade på min Gamla Morfar och min Moster A i Jönköping i Måndags.
Det va super länge sedan jag gick på stan, det blir nästan allatid A6 om jag skall shoppa något där "uppe". Hittade en super fin Inredningsbutik som hade mycket jag gillade: Anna-K HemInredning. Jag handlade inte så mycket, men lite fina vårblommor fick det bli. Det fannsotroligt fina "fusk blommor", det passar mig perfekt.
Köpte även vasen ni ser på bilden, perfekt för alla små vår blommor Max plockar till mig..


Om någon har vägarna förbi Jönköping så tycker jag att ni skall besöka hennes butik. Väldigt mycket fina vita lite lätt avskavda möbler.
Oj oj men va dyra dem va!
Over and Out


6 kommentarer:

Handplockat sa...

härliga inköp
och "våe" varning

Åsa sa...

Hej!
Bor själv i Jönköping, håller med om att affären är mysig! Ett annat tips är Fågel Blå som ligger på gågatan i stan!

Åsa

Emma sa...

Hej!Kul, ska dit på Måndag faktiskt...mest för Ikeas skull=)Men lite andra affärer ska man väl hinna me oxå!Kanske vi bor rätt nära varann då, kul=)
Kram emmsan

Annika sa...

Vilken fin vas du köpte! Ibland är det bra med "fuskblommor"! ;) Trevlig helg!

annamaria sa...

Du missade godiskiosken i Norrahammar hör jag! Fy skäms! Hahahaha. Ingen Mo...es i sikte. Vilken nostalgitripp jag hamnade i! Trevligt. Det var ett tag sedan vi var där nu.

Anonym sa...

Vasen vill jag inskaffa, den är så fin. Trevlig blogg!