lördag 1 mars 2008

Nu borde vi väl klarat oss utan att bli smittade

I tisdagsnatt fick Max magsjukan, det är verkligen så jobbigt och läskigt.
Jag har ändå hållt honom hemma ett par dagar från dagis för att några hade insjuknat. Det hjälpte inte... Nu har jag gått här hemma och varit livrädd för att blivit smittad. Fasen 2,5 vecka kvar och sen bli magsjuk.... Det är ju jobbigt i vanliga fall utan en "stor" bebis i magen. Men nu Lördagkväll borde vi väl märkt om vi blivit smittade tycker ni inte det? Usch det hade inte varit annat än sjukdommar här hemma nu sista 3 veckorna. En dagis dag på 3 veckor, tack gode Gud att vi har flexibla jobb och kan jobba hemma. Så vad tror ni om Melodifestivalen ikväll, nja inte lätt... Over and Out

8 kommentarer:

Emma sa...

Ush, aldrig roligt med magsjuka, och än värre då kanske när man har en bebbe i magen=(Hoppas ni klarar er=)
Jag gillade Linda Begtzings låt, tur att den gick vidare=)Åhh...Björn Gustavsson..hihi..e han inte underbar??;)Ha det gött, kram emmsan

Millas hem sa...

Hej!
Tack förkommentaren.
Fräscht ni har det!
Kram Camilla

P-lina sa...

Tack för besöket hos mig!

HIhi....skrattade lite åt att du tyckte vi har fin hall.Fär vår hall är jätteful! du har nog blandat ihop det med nån annan ;-)

Lycka till med bebben o hoppas du slipper magsjuka!!!

Vi ses igen!/P-lina

Malin sa...

Av någon andledning kom en gammal komentar jag gav Emma med till alla jag komenterat idag.
Teknikens under...
Ni har säkert fina hallar ni oxå:-)

Kram Malin

Maria sa...

Kul att du gillade smyckena. Du kan maila mig så kan jag skicka lite fler bilder, annars kan du titta under mina gamla inlägg där finns fler bilder som går att klicka på. Min mail är : maria.thorvaldson@hotmail.com

Min rosendröm sa...

Hittade precis hit. Kul med fler som också väntar mars bebisar.

Nu ska jag läsa lite mer.

/tindra som jag

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
roligt att kika in till dig! mycket fint att titta på här.

Hoppas magsjukefaran är över nu, för hela familjen.
Glada hälsningar,
S.

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har, måste jag få säga, och fint hemma oxå;.)själv bloggar jag från Singapore, du är välkommen att kika in till mig.
Kram
Nilla