onsdag 5 mars 2008

Ja vad skall man med alla American Express poäng till??

God Morgon Tjejer hoppas att ni har lika fint väder som jag idag, klarblå himmel och solen skiner. Lite kallt men det gör mig inget..

Igår satt jag och funderade på vad jag skulle göra med mina poäng från Amex. Använder det när jag är iväg med jobbet, hotellnätter och resor, perfekt. Förr kunde vi sticka iväg på lite weekends och betala hotellet med poängen, men det funkar inte längre för de skall ha så otroligt mycket poäng för varje hotellnatt. Igår surfade jag in på Amex och såg att man kunde använda poängen till tex tidningsprenumeration. Perfekt de hade min för stunden-favorit Drömhem & Trädgård. Lägger nog en hel del på Tidningar i månaden...

13 kommentarer:

Monkan sa...

Mmmm, poängen är svåra att göra av med för de är ju inte värda så mycket... Varje poäng är väl en krona så det blir dyra tidningar. Eller om man ska säga värdefulla istället :-) Det är de ju verkligen på alla sätt!

Jag har också tänkt byta poäng mot tidningar, som du säger, det är ju precis sånt man vill ha! Men trädgård har jag ju brist på ;-) så det får bli Elle Interiör istället.

Här är också sooool!!!

Anonym sa...

Vad bra!

tinaminastina sa...

Superbra sätt att lägga poängpengarna på....här köps det en hel del tidningar varje månad också kan jag lova!!!
kram/tinaminastina

Cirkus Robertsson sa...

Synd att jag inte har poäng...

silje-sin sa...

Hei;) takk for koselig kommentar på bloggen min! Det var koselig å besøke din blogg også:) drömhem&trädgård er et nydelig blad,det kjøper jeg også hver måned:) Ha det godt videre,og lykke til med familieforøkelsen,hvis vi ikke "snakkes" innen den tid:) klem fra silje.

Maria sa...

Blir alltid lika glad när en ny inrednignstidning dimper ner i brevlådan! Kvällen är rädda!

Anonym sa...

Kikar in och ser vad du har för dig..
Har varit så dålig på att hinna runt och hälsa på de senaste dagarna..Sorry!
Får läsa ikapp lite nu istället. :)

Hoppas allt är på topp!
kram!!

Hem och Lycka sa...

Perfekt med en prenumeration! Fin blogg du har!

Grattis, du vann ett hjärta! Maila mig ditt namn och adress till maria@hemochlycka.se så kommer det på posten. kram!

Annika sa...

Vi har toppenbra sportlovsväder! Kunde inte vara bättre! Vad bra med en "gratis" prenumeration! Jag köper alldeles för många tidningar - men skyller på att jag behöver dem i jobbet! Och det är ju sant till en viss del! :) Kram!

Anonym sa...

tack så mycket :) det ska bli jättekul att renovera bostadsrätten! va kul med en till blogg att kika igenom! hoppas du får en mysig kväll, kram fanny

Anonym sa...

Hej igen :) vi kommer köpa vårat vita trägolv på ikea.. men nu blir jag osäker på om det är äkta trägolv..! men det är billigt och fint iallafall och vitt :) kika in på deras hemsida! kram fanny :) www.pinkpills.blogg.se

Anonym sa...

men usch då :( bra att jag inte fastnade allt för mycket för det :) tack för att du sa till. sånt är aldrig kul ju. ja gör det. ikea är ju bra och billigt, och det är ju aldrig fel :) tack själv för dina, ha en mysig kväll, kram

svartataket sa...

Samma här. Brukar använda det mesta på hotell men byter i bland ut till tidningar och badlakan m.m.
Trevlig helg!