onsdag 19 mars 2008

Så äntligen kommer tv:n som vi beställde i höstas...

Min kära sambo har under 2 års tid försökt att hitta en Platt Tv som passar honom och det har inte varit lätt:-) Han har lite krav på vad den skall klara och samtidigt så har vi (eller kanske mer jag) krav på vad den skall kosta.... När vi väl bestämde oss i November förra året så va det rätt lång leverans tid på den här modellen och de sa att de inte va säkra på att kunna leverera den innan Jul. (Stor besvikelse iaf från delar av familjen). Måste väl medge att även jag va lite besviken för jag har köpt en tv bänk som står i källaren och gärna vill komma upp i Tv rummet.
När man ha nya inhandlade saker vill man ju gärna byta ut det gamla, men det gick inte för tv:n som vi har idag är håll i er nästan 55cm djup. Tv bänken vi har idag är ca 60 cm och det känns som den tar hela tv rummet:-) Jag köpte bara 2 köks/fläktskåp på Ikea (halva djupet mot gamla bänken) som jag skall sätta på väggen under tv:n tror att det känns luftigare + att det går att komma in med dammsugaren under bänken.
Men men ikväll kommer Tv:n hem, Sambon blir super nöjd, Jag får luftigare space och Vännen L som skall ha vår gamla bänk kommer oxå bli nöjd:-)
Får se om jag får till en bild på Tv rummet ikväll
Tack för mig!

7 kommentarer:

Monkan sa...

Oj, lyckades han hitta en som dög! ;-) Som hade rimligt pris dessutom.

Ni har ju fått den före jul, 2009... Otroligt lång leveranstid! Men ni har ju fått den innan fotbolls-EM i alla fall, inte illa!

Gå du på loppis på söndag, det är ok att vänta med bebis till måndan, men sen får det räcka! Jag tycker det är dags för Henne :-) att komma nu.

Maria sa...

Föll som en fura för eran mjölk tavla!!!! Så snygg. Är det något man kan köpa och i så fall var??????????
KRAM

Anonym sa...

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig, underbara vän! ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.

Malin sa...

Hej Inredningsgalen!
Vi har filen på kortet det kan du gärna få, sen har jag tryckt upp den på canvas på jobbet. Betalade ca 600:- för trycket 70*100
Kan iof trycka den och sen skicka den:-)

Kram Malin

Anonym sa...

Glad påsk o grattis till tv:n inte så snygg men såå kul att ha

Må gott

Monkan sa...

Vad snäll du är min vän :-)

Men jag förstår inte vad du menar med många rosa linnen ;-) Hrrrm, ok då, några har jag väl... Men det var nog bara 4-5 stycken i den där högen, resten var koftor o t-shirts. Stooor skillnad :-)

Vad tyst det är… Tittar ni på tv? :-) Har ni åkt till BB?! Är ni MMMM nu och inte längre MMM?! :-)

Annica B sa...

Grattis till bebisen. Va fin han var på webbisarna.. Kram Annica