söndag 16 mars 2008

Söndag morgon och lite halv trött

Måste nog erkänna att jag trivdes i soffan framför Melodifestivalen igår kväll.
Det brukar inte vara min grej riktigt men men igår va det helt ok.
Tyckte även att rätt låt vann, tror att Hero och Lotta kan ha stor chans ute i Europa.

Idag skall vi sätta upp min nya tavla och jag skall även fota 3 andra fina tavlor som skapades i vårt hus under gårdagen.....

Hoppas att solen tittar fram idag oxå, igår va verkligen en super härlig dag. Max och jag va ute och körde trampebil, eller rättare sagt jag vankade jämte honom när han körde...

Snickaren skall komma hit oxå idag för att gå igenom ritningen på utbyggnaden SPÄNNANDE
Han skall sätta igång i mitten av April och beräknar att det skall ta ca 3-4 veckor, sen återstår det jobb för stackars Markus igen. "Vi" skall göra allt invändigt själva.

Försöker hinna med ett inlägg ikväll oxå Over And Out

1 kommentar:

Monkan sa...

Jo det var väl rätt låt som vann, fast det var nog Rongedals låt som fastnat mest hos mig innan.

Andra tavlor som skapats, låter spännande, undrar vad det kan ligga för konstnär(er) bakom?