tisdag 18 mars 2008

Nu så hänger den där på väggen

Så sista bilden på min Arla Ko jag lovar (iaf på ett tag:-)) Ville bara visa hur den blev när Markus spikat upp den på ramen och hängt den på väggen.
Jag är super nöjd! Här hemma händer inte mycket idag, har mest vilat och tagit det välidgt lungt. Bestämt med Jobbarnkompis Å att vi skall åka på Loppis på söndag om det funkar för mig vill säga:-) Söndagen är ju Dagen D.
Här runtomkring har vi inte mycket till Loppis vintertid, men nu öppnar de upp favvis stället som har öppet från Påsk till september. Vill hitta en lite större tekopp som jag skall plantera en vit pärlhyacint i. Älskar Pärlhyacinter men fy vad fort de blommar över inomhus!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju jättebra med tavlan!! Även stolarna hängde ju med på ett hörn - bra målat!
/Åsa

Anonym sa...

Jättefint blev det.
Ja visst är pärlhyaciter underbara....

Nettan sa...

Det blev kanon ju !
Man får ju hoppas att " bebben " tittar ut snart, men den kan ju vänta tills du vart på loppisen... ;0)
Kram Nettan

Anonym sa...

Den är så himla döball alltså! :)
kram!!

Anonym sa...

Oj, nu blir jag nyfiken. Var ska du på loppis? Skulle också vilja gå nu på vintern...
/Maria

Malin sa...

Hej Maria

Jag skall gå på Östregård.
de öppnar första gången nu på påskdagen!

Kram Malin

annamaria sa...

Det närmar sig med stormsteg - så härligt! Jag tror faktiskt att det blir på fredag.... Vad fint det blev med kossan! Nu ska jag åka och dansa - du skulle följt med och gungat ut den lille/lilla där inne. Påskkramar från mig!!

Anonym sa...

Blev ju toppenfint! Vad spännande för er med en kommande familjemedlem, lycka till!
Vi åker till Kanarieöarna, pappa har precis fyllt 60 år så vi åker hela familjen. Ska verkligen bli kanonhärligt! Glad påsk, kram Maja

ed sa...

Supercoolt Malin! Hörde att du pratat med Fredde om Jörgens produkter, visst gör han snygga saker! Vi har pratat om den där cd-hyllan med belysning, den är läcker.
Nu borde det vara nära förresten, hihi. Kram och hälsa familjen!!

jennys hus sa...

Åhh så snyggt!! verkligen läcker:) Kram/jenny

Emma sa...

Det blev ju superbra, snyggt!!!=)Kram emmsan

svartataket sa...

Ah,nu har du också en sån! Visst är dom fina!!Den var nog det roligaste jag målat :)

Glad påsk!

Limerose sa...

Vad kul att se så snygga och "lite" annorlunda inredningskonstverk. Jag samlade på kor en gång i tiden. Har givit bort nästan alla till min mor nu. Jag har dock en kvar på min arm...en tatuering, ja just det på en svartvit ko. Man kallas ju för "Rosa"
Jag hittade hit via min vän "Tre rum och kök"
Mvh Rosemarie "limerose"