måndag 24 mars 2008

Tack för alla Grattis hälsningar!

Så då är man hemma igen efter 2 och halvt dygn på BB. Hade en jätte bra och skön vistelse där och passade på att NJUTA och vila mig när MALTE sov. Ja Åsa det blir en liten Malte.
Så nu är vi familjen MA igen:-) Malin, Markus, Max och Malte som en kollega sa: som en liten hundkull:-)
Jag blev så glad när jag hörde av Markus att han gjort ett gästspel som bloggare.

Här hemma kommer det nog mest att vara inlägg om vardagen den kommande tiden, har inte mycket tid för inredning just nu, men jag kommer definitivt hinna titta in hos er andra.
Ha det så bra så här sista dagen på påsken!
Kram till er alla från en väldigt nöjd Malin

8 kommentarer:

ed sa...

Hej Malin och stort grattis igen till lille söte Malte! Hade Kerstin m familj här igår och vi hoppades på att nästa tjejträff blir ute hos er :) Marcus skötte sig superbra tycker jag, han kanske skulle ha en blogg han med! Och tack för dina fina kommentarer, dom värmer!
Stor kram och hälsa alla Ma-isar :)

Monkan sa...

Hundkull :-) det passar ju jättebra på de små söta filurerna i det lilla söta huset, hundkojan ;-)

Ja Markus får MVG i bloggande, hädanefter vet vi väl aldrig säkert vem det är som bloggar på den här sidan...

Nu ska jag iväg till Sickla igen, säg till om du behöver fler medicinlådor ;-)

Kram kram

Emma sa...

Ett stort Grattis igen!!!=)En sån lite söting och Malte var ju ett jättefint och passande namn=)Hälsa din smabo att han klarade bloggandet bra=)Många kramar emmsan

Nettan sa...

~ Välkommna Hem ~ & Malte var ju ett passande namn...så sött !
Ta vara på tiden & njut...
Bloggen finns ju kvar.. =0)
Ha det gott Familjen " M "
Kram Nettan

Min rosendröm sa...

Stort grattis till lilla Malte.

Kram
Tindra som jag

som fick lilla Leon den 13mars.

Anonym sa...

Va charmigt att ni har de namnen...
Vad härligt att va mammaledig nu när våren närmar sig...
kram

Cirkus Robertsson sa...

GRATTIS! ÅH här sitter jag och gråter på jobbet. Vilket fint namn!

Åh nu blir jag avis!!
GRATTIS TILL ER ALLA 3 och VÄLKOMMEN till MALTE!!

KRAMAR

Anonym sa...

Så fina killar ni har!

Lycka är att vara
en liten liten skara

Det vet vi

Grattiskramar
från
Anne och Lasse (Flyboo)