fredag 14 mars 2008

Så nice den blev....

Så där ja nu har jag äntligen fått hem min Arla ko tavla.... Berättade i tidigare inlägg att jag blev inspirerad av Jesper Parneviks tavla på ett mjölkpaket i en Familiy Living tidning.
På jobbet tryckte de upp den på canvas i storlek 70*100 och den blev kanon fin. Ni ser hur stor den är tänk att bordet den ligger på 150*150:-)
Imorgon bär det av till Clas Ohlsson de har Kihlram i exakt bra mått för bara 79:- så sammanlagt har nog tavlan kostat ca 600:- inte så farligt tycker jag.... Jag hoppas att min kära sambo hinner spika upp den till mig imorgon. (han bor annars på toan som fortfarande håller på att renoveras och skall försöka vara färdig innan bebisen kommer)
Vi skulle ha haft besök av våra trevliga grannar ikväll men förkylningar satte stopp för det. Vi är alla 3 förkylda som bara den... Over And Out

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men! Ska du få bebis? Det har inte jag fattat. Kul! Grattis! :-)

Anonym sa...

...och jag gillar kotavlan!

Hem och Lycka sa...

Läckert det blir och inte alls dyrt! kram!

Monkan sa...

Vad bra den blev! Bra jobbat av J!

Har ni varit på Clas Ohlson idag, är den uppe på väggen än? Jag vill se mer! :-)

Stackars Markus att behöva bo på toan, men han får väl mat och så i alla fall hoppas jag ;-)

Krya på er jättesnabbt!

Cirkus Robertsson sa...

Den blev jättefin! Trist att jag inte kan ha en sån då jag är laktosintolerant... ;-)

KRAMIS och hoppas ni snart e pigga igen

Nettan sa...

Men så fränt, väntar med spänning på bilder av tavlan...& toan !
Trevlig Söndag...
Kram Nettan

linda m sa...

hej hej
självklart får du länka till min blogg! Lycka till med bebis nr. 2, en liten påskbebis blir det ju...

..fin blogg du med.. :-)

Anne sa...

Hej supercool tavla Hur gjorde du? Tog du ett kort pa ett mjolkpaket? Paminner mig sa mycket om sverige- skulle vara sa tufft att ha en pa vaggen har pa malta!